تئاتر

در این پارک زیبای تهران آدم های معمولی مجسمه شدند

به رغم شلوغی های بسیاری که این روز ها دامنگیر تهران شده، هنوز این محله تهران گزینه خیلی ها برای زندگی است، آن هم به علت اصیل بودن و وجود مراکز و بنا های قدیمی و ماندگار که به آن اصالت و هویت می بخشد.

14 بهمن 1401

لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا

پارک آبی های آنتالیا از مکان های مجذوب نماینده و پرطرفدار این شهر ساحلی واقع در کشور ترکیه می باشد. هرساله در فصل تابستان مسافران بسیاری برای آب تنی به این شهر ساحلی سفر می نمایند. پارک های آبی در همه جای جهان هواداران زیادی دارد، بسیاری به علت اینکه علاقه...

11 شهریور 1401

جاذبه های دیدنی و جادویی شهر تاریخی پاموکاله، عکس

پاموکاله یکی از زیباترین نقاط گردشگری جنوب غربی کشور ترکیه نزدیک به شهر آنتالیا در استان دنیزلی است که به واسطه زیبایی های خیره کننده و رنگ سفیدش، لقب قلعه سفید پنبه ای را از آن خود نموده است.

11 مرداد 1400

وعده های سرخرمن مسئولان در روزهای کرونایی هنرهای نمایشی اردکان

خبرنگاران/یزد مسئول انجمن هنرهای نمایشی اردکان از دست اندرکاران امور اجرایی این شهرستان در شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بازار کار هنرمندان گلایه و اظهار کرد: مسئولان بنا بر عادت مرسوم بیشتر وعده می دهند تا عمل.

15 بهمن 1399

پاسخ فرزند فردوس کاویانی به برخی شایعه ها

فردوس کاویانی که به دلیل بیماری پارکینسون در منزل استراحت می کند و پیش از شیوع کرونا هم خیلی در محافل هنری حضور نداشت، این روزها در غم از دست دادن برخی دوستان قدیمی اش مثل پرویز پورحسینی، ناراحت است.

29 دی 1399

شهربازی بالیوود پارک دبی

اینجا جادوی فیلم های بلاک باستری قدیمی دوباره زنده می گردد و سوپرایزهایی که برای بازدیدکننده ها آماده شده، تمامی ندارند. Bollywood Parks Dubai کاملا به صنعت فیلم سازی هند اختصاص یافته و با اجراهای زنده، پایکوبی های گروهی و رایدهای سینمایی، حال و هوای فیلم های...

26 مهر 1399

حضور خیرین جامعه ورزش در کوره پزخانه های اطراف تهران

فعالیت ورزشکاران در قالب موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) برای کمک به مردم مناطق محروم همچنان ادامه دارد.

13 مهر 1399

حالا وقت نوشتن است!

علی مولوی:18سال است می شناسمش. آن اوایل خیلی صمیمی نبودیم. دفتر دوچرخه آن روزها خیلی عظیم بود. او آن سر دفتر می نشست و من این سر دفتر. کم کم صمیمی شدیم و از وقتی دفترمان کوچک شد، به مدت 12سال پشت میز روبه رویم می نشست؛ حتی بعد از سه بار اسباب کشی دفتر دوچرخه!

14 تیر 1399

دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی

جزیره پالم جمیرا یکی از دیدنی های دبی است و هشتمین عجایب جهان به شمار می رود. مسجد جمیرا هم در این جزیره قرار گرفته است. غروب آفتاب را در پس زمینه دریا و مسجد جمیرا از دست ندهید.

8 اسفند 1398

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور

با وجود گسترش حیرت انگیز اطلاع رسانی در عصر ارتباطات، محبوبیت شبکه های اجتماعی و تعدد رسانه های دیجیتال در جهانی امروز، برگزاری نمایشگاه های بین المللی همچنان بستری ایده آل برای گردهمایی فعالان یک صنف، صنعت یا خدمات و اطلاع رسانی به مخاطبان آن است....

13 بهمن 1398

اجرای اپرای عروسکی عاشورا در تالار فردوسی

اپرای عروسکی عاشورا همزمان با ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان در تالار فردوسی اجرا می گردد.

2 مهر 1398

ترامپ به این نمایش احتیاج داشت

یک نشریه فرانسوی به آنالیز دلایل دیدارهای اخیر رئیس جمهور آمریکا در اجلاس گروه 20 و همچنین ملاقات با رهبر کره شمالی پرداخته است.

22 مرداد 1398

جای محمدحسین میثاقی دقیقا این جاست!

خبر آنلاین: از دوم فروردین مسابقه ای روی آنتن شبکه سه رفته است که جدی ترین رقیب عصر جدید خواهد بود. تلنت شویی که به بچه های عاشق فوتبال اختصاص دارد.

12 مرداد 1398

اجرای آثار کیوان ساکت با همراهی ارکستر فیلارمونیک پاریس

ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادونند آثار کیوان ساکت را در شهرهای لندن و پاریس روی صحنه می برد.

2 مرداد 1398

کارگران پای تخته سیاه

الناز عباسیان-خبرنگار:اینکه بخواهی با تنی خسته از کار و ذهنی پر از دغدغه پشت نیمکت های کلاس درس بنشینی تا خواندن و نوشتن بیاموزی، یعنی تصمیمی بزرگ گرفته ای!

29 خرداد 1398