روانشناسی

16 مورد از برترین محصولات برند اوردینری برای انواع مسائل پوستی

اگر از آن دسته از افرادی باشید که به سلامتی پوست خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و همیشه در پی خرید برترین محصولات پوستی موجود در بازار هستند، حتما حداقل یک بار نام برند خوش نام اوردینری (The Ordinary) را شنیده اید. با این وجود، شناخت برترین محصولات برند اوردینری...

17 بهمن 1402

آیا خوابیدن زیر باد پنکه، انسان را بیمار می نماید؟

پنکه می تواند هوا را به گردش درآورده و نسیمی با طراوت و ثابت را ایجاد کند. با این وجود، آیا خوابیدن زیر پنکه می تواند شما را بیمار کند؟

4 فروردین 1402

اتفاقات عجیب در خواب، از انفجار سر تا جداشدن روح از بدن!

گاهی پیش می آید که در طول خواب ناگهان از خواب بپرید و با خود بگویید من کجا هستم؟ اینجا کجاست؟ اما خیلی زود متوجه می شوید که این تنها یک واکنش طبیعی بدن است که فقط باعث بیداری شما شده است.

5 اسفند 1401

موجودی استثنایی که با یک تپش قلب در دقیقه زنده می ماند

فضانوردان ناسا به لطف مطالعه سنجاب های قطبی که عمیق ترین و طولانی ترین خواب زمستانی را بین موجودات کره زمین دارند، می توانند در ماموریت های فضایی عمیق به خواب زمستانی فرو روند.

24 بهمن 1401

دلایل رزرو هتل که شاید برای شما مجذوب کننده باشد

فکر می کنید پیش از یک سفر هیجان انگیز، چه مسائلی می تواند خیال تان را بابت آن مسافرت راحت کند؟ چطور کارها را طبق برنامه ای معین پیش ببرید؟ فکر می کنید رزرو هتل پیش از سفر، چقدر اهمیت دارد؟

20 بهمن 1401

بدخوابی با کمر درد مرتبط است

محققان رابطه بین اختلالات خواب مختلف نظیر بی خوابی، مدت زمان کوتاه خواب، مدت زمان طولانی خواب و خواب آلودگی در طول روز را با کمردرد ارزیابی کردند.

29 دی 1401

هتل سازی در ایران بر اساس آمایش سرزمینی انجام نشده است

به گزارش خبرنگاران، هفتمین میزگرد آنالیز چالش ها و فرصت های صنعت گردشگری با عنوان آنالیز زیرساخت های صنعت گردشگری(هتل ها) با حضور فعالان این حوزه سه شنبه 18 دی ماه 97 در دفتر سایت خبرنگاران برگزار گردید.

20 دی 1401

استخوان های دوست داشتنی

فرانک مجیدی: معمولاً وقتی امتحان های ترم یا یک امتحان سنگین را می دهم، و هنوز ذهنم از فشارش خلاص نشده، یک کابوس می بینم. همواره یک جور است. خواب می بینم دیر به سر جلسه رسیده ام، ولی یادم رفته اتوماتیکهایم را با خودم بیاورم. با کلی التماس استادم را راضی می...

17 آذر 1401

کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟

اگر ورزشکار باشید به احتمال زیاد بار ها درباره خواص کره بادام زمینی از هم باشگاهی هایتان شنیده اید. در ادامه به دو سوال رایج کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ و برترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی چه زمانی است؟ پاسخ داده شده است.

8 آذر 1401

کلاهبرداری با برچسب زبان بدن؛ خاراندن چانه نشانه فریبکاری نیست!

بدون شک نمی توان جذابیت مطالبی با موضوع زبان بدن را انکار کرد، خصوصا آن هایی که ادعا می نمایند با مشاهده رفتار انسان ها می توانند فکر خوانی نمایند.

27 آبان 1401

پرسپولیس با ادامه این سبک فوتبال قهرمان نمی شود ، لوکادیا در زمین فقط راه می رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به شرایط تیم گل محمدی به انتقاد از سبک بازی سرخ ها پرداخت.

22 مهر 1401

5 معمای مجذوب کننده به همراه پاسخ

نکته ای که در حل کردن معما یا جدول وجود دارد این است که شما زمان حل جدول همه مسائل و مسائل زندگی را فراموش می کنید و زمانی را با خود خلوت می کنید، درنتیجه استرس های ذهنی و افکار پرتنش از شما دور خواهد شد. ما با انجام یک سری تمرینات ساده، می توانیم ذهنمان...

7 مهر 1401

بار مجاز پرواز خارجی چقدر است؟

بار مجاز پرواز خارجی چقدر است؟ آیا از قوانین اضافه بار پروازهای خارجی چندان اطلاعی ندارید و نگران اضافه بار خود هستید؟ می دانید اندازه بار مجاز در هر پرواز چقدر بوده و در چه صورتی دچار اضافه بار خواهید شد؟ ضروری است همین لحظه این نکته را بدانید که قوانین...

26 شهریور 1401

کوهپیمایی همراه با بچه ها

کوهپیمائی بچه ها یکی از راه های موثر در تقویت روح و جسم کودک است. باید دقت داشته باشیم که امنیت در کوهپیمائی بچه ها بسیار مهم است. کودک برای لذت بردن از کوهپیمائی باید با قوانین ایمنی آن آشنا شود.

19 شهریور 1401

برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی

کلمه برانچ از ترکیب دو کلمه Breakfast و Lunch ایجاد شده است و همان طور که از معنی این دو کلمه پیداست به ترکیب صبحانه و ناهار گفته می گردد. در واقع برانچ صبحانه ای است که دیرتر از ساعت معمول و معمولا در حجم بیشتر بین 10 صبح تا 2 بعدازظهر خورده می گردد. مفهوم برانچ...

14 شهریور 1401

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

آیا دوست دارید فضای خانه خود را بزرگ تر و دل بازتر نشان دهید؟ این کار با استفاده از کاغذ دیواری ممکن است.

9 مرداد 1401

چالش یک بازیگر زن با ایفای نقش رییس قبیله وحشیان

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران از دشواری های گریم و طراحی لباس کاراکتر های این سریال سخن گفت.

5 مرداد 1401

تاثیر ویتامین C بر عوارض درمان سرطان

خبرنگاران/خراسان رضوی ویتامین سی(C)ممکن است اثرات نامطلوب درمان سرطان را کاهش دهد.

11 تیر 1401

با این 9 روش می توانید مشتریانی وفادار داشته باشید

مدیران کسب وکارها معمولاً در پی روش های برای افزایش تعداد مشتریانی هستند که همواره از خدمات و یا کالاهای ما استفاده می نمایند؛ به عبارت دیگر، دنبال مشتریان ثابت هستند. این موضوع تحت عنوان وفاداری مشتری نامیده می گردد و یکی از اصلی ترین اهداف هر کسب وکاری...

1 تیر 1401

برترین دمنوش های گیاهی برای برطرف نفخ شکم

اگر از مشکل نفخ شکم رنج می برید، به جای مصرف دارو های شیمیایی می توانید با برترین و موثرترین دمنوش های گیاهی نفخ معده را از بین ببرید.

21 خرداد 1401
تعداد: (57)